سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید صابون ضد جوش خاویار

خرید صابون ضد جوش خاویار

سلام دوستان عزیزم همیشگی ما.

ما در این پست سایت حبیبی گروپ درباره “خرید صابون ضد جوش خاویار” صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه حبیبی جی پی در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

09397497165

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

 می‌دانید صابون زردچوبه علاج از تکه‌های زردچوبه در درون خود صابون استفاده شده است. در حالی که صابونهای دیگر فقط عصاره زردچوبه دارند.

صابون ضد آکنه والنسی حاوی عصاره خاویار

صابون تقویت کننده و ضدجوش خاویار والنسی یک محصول فوق العاده برای کنترل چربی پوست و همچنین رفع لک های ریز و رفع جوش های صورت تان است که با تاثیرگذاری سریع خود کمک تان می کند تا پوستی جوان و جذاب داشته باشید! این محصول حاوی عصاره خاویار می باشد که باعث تقویت و تغذیه عمیق پوست شده و به خاطر وجود ویتامین E پوست تان را نرم و لطیف می کند .

محافظت از پوست با Q10 از دیگر خواص این صابون می باشد .کلاژن یک پروتئین فیبری است که باعث انعطاف پذیری و کشانی پوست میگردد.لکهای ناشی از آفتاب و عوامل دیگر را از بین می برد. ویتامین E موجود در آن نیز لطافت و نرمی لازم را به پوست می بخشد .

خرید صابون ضد جوش خاویار خرید صابون ضد جوش خاویار

صابون تقویت کننده و ضدجوش خاویار والنسی همچنین بخاطر ویتامین های D,E,A,B2.B6,B12 و اسید فولیک، انعطاف پذیری پوست تان را بالا برده و لکه های پوستی را کمرنگ کرده و پوست را روشن و شفاف می نماید.

صابون ضد آکنه

صابون تقویتی خاویار والنسی حاوی عصاره خاویار ، کلاژن ، ویتامین E و Q10 میباشد.خاویار حاوی ویتامین های B12 , B6 , B2 , A , E , D و اسید فولیک است.جوان کننده و شاداب کننده می باشد که سبب مقاومت و انعلاف پذیری پوست و باعث بر طرف شدن جوشهای صورت میگردد.Q10 موجود در این کرم باعث کاهش قابل توجه چروکهای ظریف اطراف چشم می گردد.

صابون خاویار سیاه والنسی Valensey Soap

صابون خاویار سیاه را باید یکی از بهترین صابون های کالاژن ساز پوست صورت و حتی گاها بدن دانست.

خاویار سیاه به کار رفته در صابون مارک والنسی نیز از مرغوبترین خاویارها بوده که افراد زیای از آن در سرتاسر جهان استفاده کرده و شاهد آثار معجزه آسای آن می باشند. صابون Valensey Soap نیز حاوی ویتامین E و کالاژن می باشد که پوست ها را زیبا، جوان و شاداب خواهد کرد.

رنگ خود صابون نیز به رنگ خاویار و سیاه می باشد.

خواص صابون خاویار:

- تقویت کننده و جوان کننده پوست، هم آقایان و هم خانم ها میتوانند از آن استفاده کنند.

- ضد جوش و از بین برنده جای جوش و لک های روی پوست صورت و همچنین ضد آکنه.

- کالاژن ساز، که سبب از بین بردن پوست های مرده و کالازن سازی مجدد پوست میگردد و پوستی جوان را برای شما به ارمغان خواهد آورد

- حاوی عصاره خاویار سیاه.

مزایای صابون خاویار سیاه ولنسی:

برخی بر این باورند که صابون هایی که دارای مواد شیمیایی هستند بهتر و سریعتر بر روی پوست جواب میدهد.

باید گفت بله صابون های حاوی مواد شیمیایی نیز ممکن است در کوتاه مدت سریعتر جوابدهی داشته باشد .

اما در درازمدت پوست های شما را چروکیده و خراب خواهد کرد. مهمترین مزیت صابون سیاه خاویار نیز با مارک Valensey حاوی هیچ گونه مواد شیمایی نبوده .

و از ترکیبات طبیعی خاویار تهیه شده است و این مورد از مهترین مزایای صابون خاویار نسبت به سایر صابون ها برای صورت می باشد.

ویتامین E

و فواید آن به دلیل سرشار بودن از ویتامین E  و مواد کالاژن ساز طبیعی به نسبت سایر صابون ها بهتر می باشد. در تصاویر قوق عکس واقعی صابون خاویار را مشاهده می نمایید.

این صابون درون جعبه خود در یک لحاف پلاستیکی نازک پیچیده شده است که از خشک شدن آن در مدت طولانی جلوگیری میکند.

روش استفاده از صابون خاویار بسیار راحت است و ما در ادامه به تشریح مختصر روش استفاده از صابون خاویار خواهیم پرداخت.بعد از اینکه اقدام به خرید صابون خاویار و دریافت بسته کردید، صابون را از آن خارج کنید و برای استفاده ابتدا صورت خود را با آب ولرم بشویید.

خرید صابون ضد جوش خاویار خرید صابون ضد جوش خاویار

سپس صابون را خیس کرده و مقداری آن را کف دست های خود بمالید،حال صابون را کنار گذاشته و دست خود را روی پوست صورت حدود دو دقیقه ماساژ دهید و سپس آب بکشید. این کار را روزانه تا دوبار میتوان انجام داد.

برخی بر این باورند که در زمان استفاده بهتر است خود صابون را بر روی پوست صورت بمالید که این کار چندان پیشنهاد نمیشود.

پوست چرب

افرادیکه دارای پوست های چرب و حتی پوست های حساس و یا آکنه ای هستند هم نیز میتوانند از این صابون استفاده کنند و از خواص صابون خاویار سیاه بهره ببرند.

جالب است بدانید عصاره خاویار نیز هرگونه لک های موجود روی پوست را از بین خواهد برد، از قبیل لک هایی که مربوط به آفتاب سوختگی، لک های جای جوش و حتی خود جوش و... می باشد.

را به راحتی میتوان با صابون خاویار رفع کرد. از دیگر خواص آن باید به عنوان بهترین لطیف کننده پوست صورت از آن نام برد که حتی چربی های زائد پوست را از بین خواهد برد.

یکی از قشرهای پرطرفدار صابون خاویار نیز خانم هایی هستند که خود را برای یک میهمانی یا جشن بزرگ آماده میکنند، آنها با کمک این صابون زیبایی خود را در مجالس و میهمانی ها دوچندان می کنند.

بهترین صابون برای رفع جوش ها و لک های صورت حاوی عصاره خاویار سیاه

اگر شما دارای جوش های صورت می باشید و میخواهید از این صابون برای از بین بردن جوش ها استفاده کنید ولی پوست شما خشک است، ممکن است استفاده زیاد از این صابون پوست شما را خشکتر کند.

در نتیجه پیشنهاد میکنیم به جای استفاده روزانه دوبار از صابون خاویار نیز مصرف آن را به دو روزی یک بار کاهش دهید.

افراد زیادی می باشند که داروها و کرم یا صابون های مختلف را تست کرده و چندان از آن راضی نبوده اند اما بعد از آشنایی با این محصول توانسته اند پوستی زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کنند.

صابون خاویار مارک ولنسی اصل بهترین صابون بدون مواد شیمیایی و حاوی ویتامین های مغذی مورد نیاز پوست صورت می باشد.

همچنین یک کالاژن ساز عالی با قابلیت تقویت پوست صورت که سبب جوان سازی پوست خواهد شد از ویژگی های دیگر صابون سیاه می باشد.

صابون خاویار سیاه نیز، سفید کننده پوست صورت، ضد آکنه و ضد جوش می باشد که این کار را با کمک عصاره خاویار + کالاژن + ویتامین E انجام میدهد.

خرید صابون ضد جوش خاویار خرید صابون ضد جوش خاویار

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

صابون

به تعریف علم شیمی، نمک یک اسید چرب است.  عمدتاً برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌شود، ولی در ریسیدن پارچه هم از صابون استفاده می‌گردد و جزء مهمی از روان‌سازها است.

تاریخچه

در حدود 600 سال پیش از میلاد، ملوانان فینیقی‌ها،   را به سواحل مدیترانه بردند.

در ایران

حدود زمان دودمان صفویان در بروجرد برای اوّلین بار صابون سازی در ایران شکل گرفت و حدود 150 سال پیش در زمان قاجار به شهر مراغه برده شد . هم‌اکنون نیز شهرهای بروجرد و مراغه قطب‌های مهم صابون پزی شناخته می‌شود.

منبع:ویکی پدیا

خرید صابون ضد جوش خاویار خرید صابون ضد جوش خاویار